mandag 30. mars 2009

Andreas Carlsen egentlig en fornuftig mann?

Her er ivertfall en kommentar han har lagt ut på sin blogg som varmer et Vørterhjerte. Så får vi håpe Andreas gjør grundig research med oss før han slakter nye produkter.

Slakt av min artikkel
Min artikkel om ubrukelig utstyr får totalslakt i denne bloggen. Jeg syns slakten er såpass velspisset at jeg rapper den og legger den ut her:
Funnet den perfekt saken for Erik. Både for egen del, og ikke minst for andre brukere av almeninga. Vi blir kvitt et stort miljøproblem i Romedals skoger. Se på denne lista over ting du ikke trenger når du er på tur: http://www.klikk.no/friluft/friluftsliv/article441778.ece#title5 Vil si dette er dårlig journalistikk. Dass må Erik ha, Burger må Stinten ha, Grillspyd må alle ha. Klubba nederst på bilde kan være grei å ha i sekken når jeg får plukket en 6,5 kilos tiur ned på bakken. Nei detta var dårlig journalistikk Andreas Carlsen! Banden trenger så si alt du har på lista di. ( link sent Andreas Carlsen )
Sjekk bloggen til Vørterølbanden. Overlegent rølpete om turliv, vørterøl og tiurjakt.

Ingen kommentarer: