fredag 18. juni 2010

Tiur søker jeger

Hei, jeg er ca 90cm lang, veier ca 4,5kg og er 4 år gammel. Har mørkt, gråspettet skjegg og litt pondus. Jeg liker meg i skogene rundt Øvre Tomropkoia, og liker fart og spenning. Finnes ikke noe mer spennende enn å høre en hagl-ladning suse bak stjerten min!
Jeg søker likesinnet jeger (med mørkt hår, mørkt/gråspettet skjegg og litt pondus) for lek, bålkos og kanskje du har lyst til å skyte et eple av hodet mitt meg hagle, hvis du treffer, da...
Ønsker bilde i første brev, ikke nøl! :)
Bill.mrk 23/25

2 kommentarer:

Glasscolan tell Bjønndalen sa...

Hei. Jeg er en glasscola som passer bra til denne beskrivelsen. Jeg har fyrt av mange ladninger på Tomrop og kan gjerne skyte litt i stjerten din eller eller en ladning på (adams) eplet ditt! Håper på positivt svar. Hilsen Glasscolaen at Bjønndalen

Anonym sa...

Ha ha.. Viste itte at den la inn kommentar på sia hær.. Kæn brukes tel litt ta hårdt da skjønne je.. Forøvrig har je hørt at kjært barn har mange navn ;))

Skål!!