lørdag 4. oktober 2008

Første TIUR til banden!

Klokka sto på 0600, det striregnet, var kaldt og dyna var god og varm. Tore sto på trappa 0630, og jeg syntes han var en syk person som ikke hadde sendt sms og avlyst hele turen. Dro tell lia der det er varmt, gikk 3 min så fløg det opp ei høne 2 meter fra meg. Dessverre for meg var det et tre i mellom, men brunfugl jegern (som aldri sier nei til noe brunt), la den i bakken! Bra start!! Gikk så via "der-je-bor-koia" og opp mot yearK koia hvor vi tok kaffe. Så ikke en dritt på veien opp. Så tok vi turen mot bilen da det plutselig smalt nedi lia. Tore kom ut av skogen, smørblid og fornøyd med en tiur i nævan!! Artig gitt! En pen kylling, som Bjørndalen nok hadde tråkket over lik for å få! Den bare satt på bakken og strakk hals, før ei klyse med heavyshot la den pent i bakken! Jeg ble avfotografert med jæveln, så vi fikk litt morro på Erik sin bekostning. Tipper han blir relativt glad når han leser denne bloggen :) Vel 2 skudd, 2 fugl - slik det skal væra! VI fikk tiur au, som Bjørndalen ville sagt det! Gratulerer Tore, det er deg ikke vel undt!
Legger med en liten video, med en AB kommentar og et par bilder!! La også igjen Bandesignatur på bilruta til Jim! (tiurfjær med vørter-kork)


Ingen kommentarer: