fredag 23. april 2010

Bom-bom-bom badilla life

Tenkte før skytesesongen at jeg skulle prøve å skyte så mye som mulig spå jeg stabiliserer meg over 20 treff.. Forrige uke ble litt ujevnt, og var klar for 3 serier rundt 20 tallet nå. Startet med en serie på 18 og var ok fornøyd. Hadde noen dårlige oppkast som ble bom. Så var det bare å justere det litt så var jeg klar for 20 tallet. Trodde jeg! Neste serie ble 16. Prøvde noen nye grep på børsa og holde skuddene litt, men ble bare kål. Neste serie startet bra, så begynte jeg med masse virr varr. Motivasjonen sank, konsentrasjonen sank og leverte en serie på 13! Holly makaroni Joseph and Maria in heaven. Når en elgjeger ved navn OJ står og legger ned 22 duer, er det ingen unnskyldninger utover skytter Bjørn G.

Men konklusjonen er vel egentlig at jeg har blitt Tiurjeger. Aldri skutt så dårlig som nå! Men en tiurmester trenger jo ikke treffe småfugl! Er nok blitt vant til mye større målskiver! Så dette er nok en bekreftelse på at jeg er en komplett Tiurmester.

Håper snart andre i banden dukker opp på trening. Tror jeg er mer skjerpet da :)
Våknet forresten kl 0530 av en flokk Canadagås som skrek utenfor soveromsvinduet. Så kan nesten ikke vente til 10 aug! Revenge

4 kommentarer:

Nedigarden sa...

En åvapå kar åva bakka, ble skamfull og bøyde nakka, hæn kælte seg tiur-mester, men måtte svølje noen hester (rimte ikke med kameler), nå sitt'n å sture på krakka.

Nedigarden sa...

En sjølsikker kar åva bakka, har kaste ta seg skytterjakka, for til høsten blir det fart, hæn ska bære skyte svart, nå trænen på å skyte høne under stakka!

Oppigarden sa...

Nedigarden kommer med fanfare-
når han på ordene ikke skal spare
men han bør nok litt av kruttet spare, for det han sitter igjen selv med - er en hare!
------

tatt med snare
altså et tau
så nå ern dau

TM sa...

En rødskjegget kar i fra bakka
skulle svarten sjøl gi et skudd over nakka
men det i buksa brænn
for alt svart han fikk med i sitt hjæm
var en en vænn.

Så da ble det middag til fire
mens naboen i nr 7 står å flire
håper det ikke er noe på gang
når han skal dit å spise lasange