søndag 12. september 2010

Fin dag.

Dagen startet i går kveld på koia, med et par stramme og noen skikkelig dritthistorier. Tore S, Bjønndalen og undertegnede. Startet dagen ved og gå fa ei bu mot ei koie. Så egentlig fint lite. Bjønndalen prøvde seg på både stokkand og det som værre er ;)

Da vi annkom koia felte TS ei skrike fra trappa. Vi åpnet døra og ble rørt til tårer. Der var det orginale frydenlund vørterflasker som lysestaker fra 1987. Vi oppdaterte lysestakparken med en ringnes 2010. Så gikk vi videre mot et tjenn. På vei ditt prøvde Bjønnis seg på voksen orrhane, men det måtte en mester til for å få den med seg. Var litt redd for å skye sunt brystene, så jeg skjøt et skudd for å snu fuglen i lufta før jeg felte dn trygt i bakken. Fin blåhana. Skjedde lite etter d.

Møtte øl og vørterøl son og hadde en trivelig lunsj. ØL hadde felt en fin Tiur og ei høne. Gratulerer med den! Øl son hadde fyrt av dt som var av patroner, men intet i sekken.

Vi forflyttet oss og tok ei runde vi kjenner godt. Lite som skjedde, men gikk i ett jerpekjull hvor undertegnede og Bællhåret tok med et eksemplar hver. Like ette felte jeg ei stor fin Orrhøne. TS er nok glad han får jaktfri neste helg. Barnedåp kaller.

Fin dag i skogen. Ett skår i gleden var at jeg mistet gpsen min. Så er dt noen som finner en orange gps i den store skog så...

Kommer fler bilder etterhvert i bildegalleiet. Men Live Tomropblogging har noen begrensinger.

Ingen kommentarer: