torsdag 2. september 2010

Ydmykeheten har innhentet meg

Fått en del kritikk for å ha voldsom fokus på egne jaktutbytter og tar selvkritikk på det. Folket kan få inntrykk av at jeg har skutt mer vilt enn det som faktisk har falt fordi jeg har lagt ut mye bilder av fuglene. Så jeg har gått inni meg selv og tenkte å redegjøre for fakta for å få klarhet i det. Ydmykt oppsummert og blottlagt det faktum som foreligger. La på litt musikk så det skulle bli litt  koseligere å se på. PS! Kan være sterke sener på slutten for de som ikke er vant med å se Tiur.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Perfect gentleman...? Legger ned røy etter røy...

Anonym sa...

9 fugler siden 2005 er jo bra uttelling. he he.

Anonym sa...

Skøti så mange tiurer i såmmå perioden...

BG sa...

Dæ er jo fakta jeg ydmykt legger frem :)