mandag 8. september 2008

Siste innkjøp i boks!



Da var siste innkjøp før jakta i boks! 22 nydelige Ringnes Vørter. Den observante leser kan se to Hansa-Vørter i kassa. For de som har prøvd Hansa, er den litt bitter og litt småsur. De to har jeg tenkt å servere Erik når jeg feller den første og andre svartgubben! Da tenker jeg Erik står i stil med Hansa. Litt bitter og småsur, så får jeg nyte 22 iskalde Ringnes og det glade liv med svartfugl i sekken! Onsdag sitter jeg kl 0930 med en nyåpnet Ringnes, et tyribål og med en 6,5 kilos Tiur som hodepute! Kan det bli bedre....

Nå ferier Bloggen også 1000 treff siden oppstart, og hva er vel et mer passende jubileumsbilde en ei kasse med Vørterøl!

2 kommentarer:

Anonym sa...

SKÅL!

Anonym sa...

Godt mæ vørter..
Skitt jakt tel døkk ælle!
Ø.L